„Fenerbahce“ vadovas M. Gherardini skaitys pranešimą LKL konferencijoje
Foto: 15min.lt (L. Balandžio)

„Fenerbahce“ vadovas M. Gherardini skaitys pranešimą LKL konferencijoje

Autorius: LKL.LT
2018-05-21

Geriausias praėjusio sezono Europos klubo vadovas Maurizio Gherardini atvyksta į Lietuvą. Buvęs NBA klubo vadovas, o dabar Stambulo „Fenerbahce“ klubui diriguojantis italas šį savaitgalį skaitys pranešimą LKL konferencijoje.

Trečią kartą rengiamoje LKL sporto ir vadybos konferencijoje „Lyderystės ir pergalių derinys“ dalyvaus šeši pranešėjai.

Konferencija vyks sekmadienį „Žalgirio“ arenos „Salos“ salėje, LKL socialinis partneris „Western Union Foundation“ suteikia galimybę konferencijoje dalyvauti nemokamai. Registruotis į renginį galima LKL.LT svetainėje.

M. Gherardini skaitys pranešimą tema apie Europos krepšinio pasikeitimus per pastarąjį penkmetį: kokios pagrindinės priežastys, leidusios Europos krepšiniui žengti į priekį, ir ko dar trūksta iki NBA lygio organizacijos.

62-ejų italas M. Gherardini – ilgametis Trevizo „Benetton“ klubo vadovas. 2006-aisiais jis tapo NBA klubo „Toronto Raptors“ nariu, vėliau trumpai dirbo „Oklahoma ThundeCity Thunder“ klube.

Nuo 2014-ųjų M. Gherardini vadovauja „Fenerbahce“ klubui – šis pernai triumfavo Eurolygoje, o italas pripažintas geriausiu Europos krepšinio vadovu.

LKL konferencijoje, be M. Gherardini, pranešimus taip pat skaitys penki mūsų šalies profesionalai:

Andrius Lapienis, „Betsafe“ prekės ženklo Lietuvoje vadovas, supažindins su sporto rėmimo įtaka verslo lyderystei;

Unė Marija Jurkštaitė, Kauno „Žalgirio“ bilietų pardavimo vadovė, atskleis „Žalgirio“ organizacijos bilietų pardavimo sėkmės istoriją;

Vytis Ciemnolonskis, „Western Union“ skaitmeninės rizikos ir mokėjimų direktorius, supažindins, kokią įtaką verslui daro sportas asmeniniame gyvenime;

Darius Gudelis, Vilniaus „Lietuvos ryto“ klubo direktorius, pasakos apie „Lietuvos ryto“ pokyčių etapą perimant klubo valdymą;

Jonas Nainys, vienas iš prekės ženklo „Radistai“ įkūrėjų, dalinsis patirtimi, kaip sukurti prekės ženklą, į arenas traukiantį tūkstančius gerbėjų.

Rėmėjai

Titulinis rėmėjas

Generalinis rėmėjas

Pagrindinis rėmėjas

Pagrindinis rėmėjas

Pagrindinis rėmėjas

Pagrindinis rėmėjas

Pagrindinis rėmėjas

Pagrindinis rėmėjas

Partneriai

Techninis partneris
Techninis partneris
Techninis partneris
Medicinos tyrimų partneris
Transliacijų partneris
Transliacijų partneris
Transliacijų partneris