Lietuvos krepšinio lyga (LKL) pratęsė bendradarbiavimą su pagrindiniu rėmėju – pasirašyta nauja partnerystės sutartis su „Volfas Engelman“.

Jau antrą šimtmetį skaičiuojantis bravoras Lietuvoje valdo ne vieną žinomą prekės ženklą ir per daugelį metų tapo kokybės garantu.

Šį sezoną „Volfas Engelman“ krepšinio gerbėjams pristatys vieną žiūrimiausių LKL vaizdo rubrikų – TOP 5 savaitės epizodus, taip pat ir ne vieną savaitės mačą.

„Labai smagu, kad mūsų bedradarbiavimas su „Volfas Engelman“ kasmet darosi vis glaudesnis, – sakė LKL generalinis direktorius Romualdas Brazauskas. – Lygai ypač svarbus tęstinumas ir tradicijos, o mūsų partneriai aiškiai palaiko būtent šias vertybes.“

LKL krepšininkai šį sezoną gers ir „Volfas Engelman“ valdomo prekės ženklo „Uniqa“ mineralinį vandenį.

Tai – žingsnis į priekį abiem pusėms, kadangi „Uniqa“ mineralinis vanduo patenka į aukštesnės kokybės premium vandens kategoriją.

„Smagu, kad kartu su LKL žmonėms galime pasiūlyti aukščiausią kokybę tiek krepšinyje, tiek kasdieniniame gyvenime, – kalbėjo „Volfas Engelman“ vadovas Marius Horbačauskas. – Esame socialiai atsakinga įmonė, o draugystė su krepšiniu mums yra puikus būdas perteikti visuomenei svarbias vertybes.“

„Volfas Engelman“ ir LKL šį sezoną skaičiuoja ketvirtus bendradarbiavimo metus.