Lietuvos krepšinio lyga ir toliau sėkmingai tęsia bendradarbiavimą su savo pagrindiniais partneriais – pasirašyta nauja vienų metų sutartis su „Bosca“ prekės ženklu.

Italijos ženklą „Bosca“ Lietuvoje atstovauja rinkoje tarp lyderių esanti įmonė „Boslita ir Ko“, užsiimanti putojančių vynų bei vyno gėrimų gamyba.

LKL su „Boslita ir Ko“ sieja penkerių metų partnerystė – dėl bendradarbiavimo pirmą kartą susitarta dar 2014 metais.

„Nuoširdžiai džiaugiamės, kad jau tiek metų esame kartu su „Bosca“ prekės ženklu, – sakė Lietuvos krepšinio lygos generalinis direktorius Romualdas Brazauskas. – Per tą laiką padėjome ne vieną žingsnį į priekį tam, kad Lietuvos krepšinio sirgaliams pasiūlytume kuo kokybiškesnį turinį ir kuo geresnes emocijas.

Mūsų partnerių pagalba šiame kelyje buvo neįkainojama, o tai, kad drauge dirbsime ir toliau, mums leis nesustoti.“

„Boslita ir Ko“ –  viena pirmųjų privačių bendrovių Lietuvoje, gavusių valstybės licenciją gaminti alkoholinius produktus.

Tai taip pat vienintelė bendrovė Lietuvoje, kuri turi išskirtinę teisę naudoti žinomo ir beveik porą šimtų metų skaičiuojančio Italijos vynų gamintojo „Bosca“ prekės ženklą.

„Pamatinės mūsų veiklos vertybės – tradicijos, ilgaamžiškumas ir kokybė, – kalbėjo „Boslita ir Ko“ generalinis direktorius Gintaras Skorupskas. – Lietuvos krepšinio lyga sėkmingai gyvuoja jau 26 metus ir su kiekvienu sezonu juda į priekį, tad buvimas to dalimi mums yra labai svarbus.“

„Bosca“ prekės ženklas šį sezoną krepšinio gerbėjams pristato naudingiausią kiekvienos savaitės žaidėją, taip pat – namų komandos startinį penketą.