Esu Dovydas Šablinskas, LKL akademijos projekto dalyvis. Kaip ir „Betsafe-LKL“ čempionatas, taip ir akademikų veikla yra įsibėgėjusi visu pajėgumu: dirbame ties savo pačių sugalvotomis idėjomis, bendradarbiaujame su lygos komandomis ir nuolatos giliname savo žinias.

Gruodis mums, akademikams, buvo sporto rinkodaros mėnuo. Aktyviai dirbdami su rinkodaros užduotimis, taip pat dalyvavome nuotolinėje paskaitoje, kurios metu diskutavome apie prekės ženklų komunikaciją sporto veiklose. Šį kartą savo patirtimi su LKL akademijos dalyviais pasidalino „Citadele“ banko valdybos narys, Verslo bankininkystės tarnybos vadovas Baltijos šalims Vaidas Žagūnis.

Svarbu paminėti, kad LKL ir „Citadele“ bankas bendradarbiauja jau antrus metus – „Citadele“ yra generalinis lygos bei titulinis „Karaliaus Mindaugo taurės“ turnyro rėmėjas. „Džiaugiamės galimybe bendradarbiauti su LKL. Tai yra viena geriausių krepšinio organizacijų Lietuvoje, galinti pasiūlyti įdomų, įtraukiantį turinį, o mums, rėmėjams, savo ruožtu ir matomumą visoje šalyje. Čia galime realizuoti savo vertybes, būti socialiai atsakingi ir suteikti dar daugiau džiaugsmo ir vienybės akimirkų Lietuvos žmonėms“, – apie partnerystę su LKL atsiliepia V. Žagūnis.

V. Žagūnis taip pat pasidalijo ir praktiniais patarimais, ką svarbu akcentuoti komerciniame pasiūlyme potencialiems partneriams ir į ką labiausiai reikėtų atkreipti dėmesį ruošiantis su jais susitikti.

Džiaugiuosi, jog turiu galimybę susipažinti ir mokytis iš geriausių savo srities specialistų. Gruodžio pradžioje turėjome galimybę susipažinti su LKL bei NBA organizacijų rinkodaros procesais, o šį kartą išgirdau kitą – generalinio rėmėjo partnerystės pusę. Gebėti įvertinti abiejų šalių poreikius bei lūkesčius yra svarbu siekiant ilgalaikio bendradarbiavimo.

Sekti LKL akademijos veiklą galite projekto INSTAGRAM paskyroje @lklakademija.